26.4.12

Pregnant Alien on the Dress!

Hello! How are you all feeling today? Good, bad? Com'n, if you are feeling bad, here is a little time I give to you to feel bad. 1...2...3...ok done. Now you can feel good! ;)
I love this dress. I enjoy wearing it. I especially choose to wear it to the events with children in it. It just makes me feel more like a child and free. Children are free, right? They have no limits in their minds, but we, adults, teach them how to have limits.:/
Give me my time to feel or rather to be free. I take that time rather than waiting for it to be given by others, whenever I wear this dress. :)
Pregnant aliens and stuff... Cute&crazy...
Dress: lavand.

Selamlar! Nasıl hissediyorsunuz? İyi, kötü? Hadi, eğer kötü hissediyorsanız, size kötü hissetmeniz için biraz zaman veriyorum.  1...2....3...tamam, süre doldu. Şimdi iyi hissetme zamanınız! ;)
Bu elbiseyi seviyorum. Giymek beni eğlendiriyor. Çocukların da dahil olduğu aktivitelerde özellikle giymeyi tercih ediyorum. Kendimi daha bir çocuk, daha bir özgür hissediyorum sanki. Çocuklar özgürdür, değil mi? Kafalarında hiçbir sınır yoktur, fakat biz, yetişkinler, onlara nasıl sınırları olması gerektiğini öğretiyoruz. :/
Bana, kendimi özgür hissedeceğim zamanı verin, ya da aslında özgür olacağım desek daha doğru olur. İşte, bu elbiseyi giydiğimde, o özgürlük zamanının verilmesini beklemeden, kendim alıyorum. :)
Hamile uzaylılar ve benzerleri... Tatlı&çılgın...
Elbise: lavand.





No comments:

Post a Comment

I would like to hear what you think. Thank you for following...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...