22.5.16

Metallic Blush vs. Kids


Hello all! How are you?
I was off on 19th (the Commemoration of Atatürk, Youth and Sports Day) and 20th of May, so I visited my sister's summer house. With the kids, I do not know how we could find some time to take some photos. To tell you the truth, my little nieces were all over us. I like them to be around, so that is where and why the ball comes into the shots. :) An adult life with the rose wine vs. playing with the kids. Real balance in life... :)
Let's come to the point. So, I keep on #stylewithmetallics. One of my birthday gifts were these lovely copper toned sneakers. With my newly knitted Designroom knitwear and jeans are very comfy for the days with the kids in May weathers.
How do you like this style? Tell me... I wanna hear from you.
Have a great Sunday!
BTW, my Snapchat: burcuarkut. Follow me for more.

Selamlar! Nasılsınız?
19-20 Mayıs tatilimde (19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı) ablamların yazlığına bir kaçamak yaptık. Çocuklar varken nasıl zaman bulup da bu çekimi yaptık bilemiyorum. Minikler etrafımızdaydılar haliyle. Karelerdeki topun nereden gelmiş olduğunu da tahmini ediyorsunuzdur. :) Yetişkin hayata ait roze şarabın yanında meze olarak çocuklarla oynamak var. Hayattaki gerçek denge de böyle bir şey.:). 
Sadede gelelim. Bir süredir metalik aşkı yaşıyorum, her stilime bir parça ekliyorum. Doğumgünü hediyelerimden biri de bu bakır tonlu spor ayakkabılarım olduğundan hemen ne yapabilirim diye bir baktım. Designroom olarak yeni yaptığımız el örgüsü koton üst ile kotum, çocuklarla oynarken giymek için hem rahat olur, hem de Mayıs havalarına uygun olur diye düşündüm.
Bu stili nasıl buldunuz? (Bir de topu geri yollama çabalarımı nasıl buldunuz?) Ne düşünüyorsunuz?
İyi Pazarlar!
A bir de Snapchat takibi için: burcuarkut. 

Knitwear/ Üst: Designroom. (sipariş için: designroom.tr@gmail.com)
Shirt/ Gömlek: Massimo Dutti.
Jeans/ Kot: Zara.
Necklace/ Kolye: Designroom-NM Aksesuar. (sipariş için: designroom.tr@gmail.com)
Sneakers/ Spor Ayakkabı: Superga - Bilstore.









                                                                                          Photos by/ Fotoğraflar: A.U.

No comments:

Post a Comment

I would like to hear what you think. Thank you for following...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...