26.7.15

"Cobalt Blue Style" For Makeup






Hello everyone! I have been searching for some cobalt blue styles. How would you consider to use it on your make-up? Cool looking eye shadow seems to be the best from my point of view. You should not put it on too much, just a line would be enough as an eyeliner. Depending on the occasion, you might want to make the blue eyeliner thicker, but I don't think I would.:) The rest of the make-up would be natural tones, so that you can balance your general look.
See you soon!
Click here to see more Cobalt Blue Pinspirations of my choice: https://www.pinterest.com/burcuarkut/pinspiration-cobalt-blue/ 

Herkes merhaba! Kobalt mavisinin kullanıldığı stilleri araştırıyorum bir süredir. Makyaj olarak nasıl kullanılabilir dersiniz? Bana göre, gözlerde hafif bir vurgu ile kullanmanın bir sakıncası yok. Hatta baya havalı ve sıradışı olunabileceğini düşünüyorum. Üst göz kapağına bir çizgi halinde sürmek yeterli olacaktır. Duruma göre daha kalın ve/veya gözaltına da uygulama yapılabilir, ancak ben yapmam diye düşünüyorum.:) Maviyi sürdükten sonra da, genel makyajınızı dengelemek için makyajınızın gerisini doğal tonlardan tercih edebilirsiniz.
Yakında tekrar görüşürüz!
Daha fazla kobalt mavisi görüp ilham almak için buraya tıklayın: https://www.pinterest.com/burcuarkut/pinspiration-cobalt-blue/




No comments:

Post a Comment

I would like to hear what you think. Thank you for following...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...