8.12.13

Green Silk with Hazelnut Necklace




Hello everyone! My weeks are so busy that I couldn't get the chance to prepare my posts. But still, I don't want you think that I don't care. I do care. I would love to keep posting. Since it is Sunday evening, it always reminds me of the work that I have to do tomorrow. Well, that feeling is not the best one, but what can we do? I have one thing in my mind: I can post some more styles. ;)
You know how much I love the silk tops, don't you? (That's why I am producing them via Designroom hehehe :)). Here is the Christmas Green Silk Blouse with again my basic pants and boots to achieve the smart-casual look. I have also worn this necklace that matches the color of my eyes from Valael.
Kisses and wish you the best Sunday evening (however that is supposed to be)!
What am I telling at the second photo, I wonder?

Selamlar herkese! Görüşmeyeli nasılsınız? Ben hızlı yaşama kendimi kaptırdım gidiyorum. Bekleyen fotoğrafların yazılarını hazırlayacak zamanım bile olamıyor. Bir orada bir burada. Çok yoğun geçiyor günler... Bu arada da sizi önemsemiyorum sanmanızı istemem. Sürekli yazıyor, fotoğraflarımı paylaşıyor olabilmek istiyorum. Şu anda bir de pazar akşamı olduğundan, her pazar akşamı gibi bugün de yarınki işlerim aklıma geliyor. Eh tabii ki, daha iyi hisler vardır, ama ne yapalım? Zaman geçiyor, yarın yine Pazartesi olacak, ama bu arada bari şu anları iyi değerlendirelim. Benim için de bunu yapmak demek, şimdi bu postu hazırlamak demek. :)
Artık hepiniz iyice ipek üstleri çok sevdiğimi biliyorsunuz, değil mi? (Zaten bu yüzden de Designroom aracılığı ile üretiyor oluyorum.:)) Bu ördekbaşı yeşil ipek bluz de tam olarak Noel'i anımsatıyor bana. Yine siyah pantolonum ve siyah botlarımla giydim ki belli bir smart-casual görüntüyü yakalayabileyim. Bir de Valael'den tam gözümle aynı renkte olan bu kolyeyi takınca da bence oldu.
Herkese öpücükler! En güzel Pazar akşamı sizinle olsun!
Acaba 2. fotoğrafta ne anlatıyorum?


Silk Shirt/ İpek Gömlek: Designroom. (Etiler Butikte).
Necklace/ Kolye: Valael.
Boots/ Bot: Hotiç. (FW2010)




Photos by/ Fotoğraflar: Murat Akbaba

No comments:

Post a Comment

I would like to hear what you think. Thank you for following...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...