29.9.13

Moda Türkiye "Benim Stilim" Sayfam'a Baktınız mı?



Sevgili Modaseverler ve Girlie Takipçilerim, biliyor muydunuz ki Moda Türkiye'de benim de bir sayfam var? Mart 2013'te benim Stilim" sayfalarında yer almamı istemişlerdi. Ben de gayet zevk alarak fotoğraflarımı ekliyorum doğrusu. İyi ki de istemişler beni aralarında görmeyi. Teşekkürler Moda Türkiye ekibi:).
Henüz stil ikonu olamamışım, ama stil sahibi olmuşum :). Beni takip ederseniz, belki ben de olabilirim bir stil ikonu. :P. Ayrıca sadece beni değil, başka sevdiğiniz bloggerları da bulabilirsiniz, hatta bilmediğiniz bir çok tatlı bloggerları da keşfedebilirsiniz. Biraz fotoğraflara bakıp bana yorumlarınızı bir söylerseniz çok sevinirim. Ne düşünüyorsunuz? Sevgiler&Öpücükler!

No comments:

Post a Comment

I would like to hear what you think. Thank you for following...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...