18.12.12

Favorites of my Cyprus Vacation -"For Women Only"

Hello Everyone!
We were on a vacation for 4 days for last Bayram Holiday. 3 girls in North Cyprus... this was at the end of October, but unfortunately this post is delayed.
We had a relaxing and very fun holiday. Unfortunately, the weather was not warm enough to swim, but that's ok. We did some others things,
like dancing a lot!
like shopping!:) My top buys were fabrics. I love fabrics. They make me happy and more creative, I believe. Well, we will see the outcomes in the next few months or in the Summer via Designroom. And I will wear them ;)...
The second lovely thing I got is these pieces of Lefkara Lace Embroidery. I love it! I think I will serve Turkish coffee on a silver plate with one of these on it. I  think the embedement is very modern.
The last thing I got for myself is this little mug. I love this size of mugs. I have one from London and one from Paris. Now I have one from Cyprus. I use each of  them every morning.
That's all for now...Have a great Tuesday!

Merhabalar! 
Bayram tatili için 4 günlüğüne, 3 kız Kıbrıs'a gitmiştik... Ekim sonundaki Bayram'dı. Gecikmeli bir post oldu...
Gayet dinlendirici ve aynı zamanda eğlenceli bir tatil geçirdik. Ne yazık ki, hava kötüydü, o yüzden denize giremedik. Ama olsun, başka şeyler yaptık. 
Mesela çok dans ettik!
Mesela alışveriş!:) Aldıklarım arasında en şeyler kumaşlardı. Bayılıyorum kumaşlara, kumaşlar arasında kaybolmaya. Belki kumaşlardan çıkan ürünleri önümüzdeki aylarda ya da yazın, Designroom'da görebilirsiniz. ;) Ve ben de giyeceğim zaten...
2. olarak da bu Lefkara elişi, tepsi üzerine koymalık minik örtülere bayıldım. Misafirlere, gümüş tepsi üzerine bunlardan koyup Türk Kahvesi servis etmek için sabırsızlanıyorum. Bu elişi şeklini ayrıca çok beğendim. Baya modern bence.
Son olarak da minik bir hatıra fincanı aldım. Bu boyu özellikle seviyorum. Aynı boyda, bir Parislisi, bir de Londralısı var. Her sabah kahvaltıda bir birini, bir diğerini kullanıyorum. Şimdi Kıbrıs da eklenmiş oldu.
Şimdilik böyle... Harika bir Salı olsun!






























No comments:

Post a Comment

I would like to hear what you think. Thank you for following...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...